Pages

Sunday, October 2, 2011

Suara Jiwa...

Tuhan..entah mengapa kurasakan sendu ini makin menyengat.. Resah yang terpalit semakin menghimpit.. Tatkala lagu sedih menghantar pandangan hiba.. Aku seperti tersedar mengapa aku begini... Tuhan...jangan kau biarkan aku tanpa bimbinganMu.. Jangan merelakan aku kaku dan kering tanpa basahan doa.. Baruku rasa tangisan itu hanya melemahkanku.. Ridak seharusnya aku begini... Tuhan... Berilah aku ruang agar aku tidak menjauhiMU.. Jangan Kau biarkan rasa ini membuat aku melalaikanMU,.. Aku ingin fitrah ini menghampirkan aku kepadaMu.. Bukan leka dihanyut perasaan yang tidak seharusnya aku lalui.. Tuhan... Entah mengapa... Aku terasa terlalu berdosa.. Membiarkan diriku terus dimamah fitrah dunia.. Sedang aku tahu...Engkaulah segalanya...

No comments:

Post a Comment