Pages

Monday, September 12, 2011

Suara jiwa

Dalam kerendahan hati sebagai hamba kepada pencipta... Tadahan doa ini aku selitkan dengan rasa syukur... Adakalanya aku terkaku dan tersedu sendiri Namun ternyata bibir ini menguntum senyum dengan anugerahnya... Entah mengapa... saat ini aku bahagia melaluinya... Rasa yang tidak pernah kau tempuh sebelum ini.. Ternyata ia berbeza... Sukar diungkap dengan kata-kata.. Sekadar bermain-main di sanubari dan jiwa Andai Kau tahu... Betapa aku menghargai anugerah terindah ini.. Namun aku juga sentiasa menyedari... Bahawa aku perlu sentiasa mengingati Jalan ini bukan milikku mutlak... kerana Kau selalu ada... Andainya permintaanku ini keterlaluan... maafkan aku... andai bisa.... Restuilah anugerah ini tetap milikku... Kata hati...Kata jiwa... Biarkan aku di sini..........................

No comments:

Post a Comment